tirsdag den 9. oktober 2012

I feel like a cosy nerd

Det er ikke så underligt, hvis jeg selv skal sige det.


For første gang i lang tid har jeg en hverdag, hvor jeg virkelig kun skal læse, og hvor jeg ikke har arbejde eller et eller andet projekt i gang. Kunsten er så lige at komme i gang og sparke sig selv bagi, så jeg kan få noget ud af det.
Efteråret må udnyttes, så der er blevet tændt stearinlys for fulde hammer, brygget hvid te med tranebær fra Kronen i Aalborg og sidst, men ikke mindst føler jeg mig  nørdet, fordi jeg har koblet min computer til Jakobs kæmpe skærm! Nu er der i hvert fald ingen undskyldning for ikke at kunne se de noter, jeg får skrevet, for der er bankjura over det hele foran mig. :-)


Nå, nu vil jeg gå i krig, mens jeg kan høre vinden suse udenfor (sådan er det at bo på 5. sal), og så kan jeg glæde mig til, at jeg har en skøn løbetur forude senere i dag. God dag til jer allesammen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar