mandag den 22. oktober 2012

Paleo style - dag 6

Med spinning og luft i maven.

Scrambled eggs med chorizopølse og stegt peberfrugt. Mmm..
Super god dag med masser af energi til spinning fra morgenstunden lige med en banan i maven og så fuld fart på cyklen. Da jeg kom hjem, lavede jeg scrambled eggs med stegt peberfrugt og chorizopølse til morgenmad, og jeg må indrømme, at jeg godt nok er blevet ret glad for kombinationen af æg, grøntsager og lidt kød. Det er indtil videre klart den bedste paleomorgenmad for mig.

Til frokost var der skønne rester i form af kylling og rodfrugter, og det mættede smadder godt, så eftermiddagen bød bare på et supplement med et par æbler.

Aftensmaden var hjemme hos min far, hvor vi fik tykstegsbøffer med salat og rodfrugter.

Status dag 6: lørdag
Rigtig god dag med fin energi, mæthed, men dog rigeligt med luft i maven om aftenen - måske det skyldes det æble og den banan, der lige blev guflet til tv'et. Jeg er kommet mere og mere ind i en god rytme og har vænnet mig til, at måltiderne ikke hedder brød og yoghurt, selv om en omgang græsk yoghurt med honning og lidt ruggryn kunne være fristende af og til :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar