mandag den 15. oktober 2012

Paleo style - hit me!

i hvert fald den næste uge.

Morgenmad bestående af spejleæg og grøntsager.

Nu skal det prøves det paleomad (stenaldermad), som er så oppe i tiden, for der må være noget godt ved det, og jeg synes, jeg trænger til en omgang sundhed. Jeg har bestemt mig for at starte hårdt ud på det "oprindelige" paleodiæt, hvor mælkeprodukter også er bandlyste, så jeg kommer til at undvære min yoghurt om morgenen. Jakob er også med på diæten, siger han, så må vi se, om det også holder stik (men først fra i morgen for hans vedkommende).

Status dag 1: mandag
Det er gået smadder fint i dag, og jeg har simpelthen været så mæt hele dagen, og det har været rigtig dejligt.
Jeg startede dagen ud med spejleæg (vendt på begge sider) og en omgang grøntsager bestående af haricote verts, ærter, majs og hakkede tomater samt en enkelt clementin.
Til frokost fik jeg samme slags grøntsager, nu med 60 g. tun i vand fra dåse.
Til aftensmad stod den på spidskålssalat med koteletter, og derudover er der kun sneget sig et par clementiner og en appelsin ind.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar